wtorek, 28 lutego 2017

BROKATOWE PAZNOKCIE, CZYLI OSTATKI KARNAWAŁU







Brokatowe paznokcie, albo się je kocha albo nienawidzi

Dzisiaj przygotowałam, dla was dosyć spokojną wersję brokatu w srebrnym odcieniu z dodatkowym brokatowym "ombre" na serdecznym palcu. Jeśli zastanawiałyście się nad kupnem konkretnego brokatowego lakieru, to osobiście uważam, że lepiej znaleźć tańszą alternatywę w słoiczku i kupić lakier w jednolitym odcieniu, który z pewnością będziemy częściej używać niż brokat




Paznokcie hybrydowe semilac z pyłkiem shimmer nymph

Ja swój brokat zdobyłam za 3,90 przy okazji zamówienia z urodomania.com. Co więcej można się w nim dopatrzyć efektu holo! Kombo idealne.


CZEGO POTRZEBUJEMY DO TEGO PROSTEGO MANI?

➤Semilac Base
➤Semilac Hardi White (albo Semilac 001, ja jako zwolenniczka tańszych alternatyw wolałam zakupić 2w1 niż osobno 001 i Hardi)
➤Semilac Top
➤Silcare Pyłek Shimmer Nymph Graphite
➤Semilac Cleaner
➤Waciki bezpyłowe
➤Bloczek polerski



paznokcie z pyłkiem shimmer nymph


#KROK 1

Matowimy delikatnie paznokcie bloczkiem polerskim i przecieramy wacikiem nasączonym cleanearem,

#KROK 2 

Malujemy paznokcie cienką warstwą bazy i utwardzamy. (Lampa LED 6W 45s)

#KROK 3 

Malujemy paznokcie Hardi White, bardzo cienkimi warstwami, ponieważ ma gęstą konsystencje i może się nie utwardzić, a potem "skurczyć". Ja maluję dwie warstwy, żeby paznokcie były mocne i się nie połamały. Jak macie mocne paznokcie wystarczy jedna warstwa. Hardi White osobiście utwardzam w Lampie LED 6W 60s.

#KROK 4 

Używamy swojego niezawodnego palca, bądź zwykłej nieprzydatnej do niczego pacynki do makijażu i nabieramy obficie pyłek rozsypując go równomiernie po paznokciu. Następnie wcieramy delikatnie, a resztę najlepiej sprzątnąć jakimś starym delikatnym pędzelkiem. A co z tym ombre na serdecznym? Tu preferuję użyć palca, wziąć odrobinę i delikatnie dotykać paznokcia tak żeby efekt był najbardziej skumulowany u góry a ku dołowi by był mniej wyraźny.

#KROK 5 

Malujemy paznokcie Topem (lepiej sprawdźcie, czy na pędzelku nie zostały resztki brokatu, by nie zniszczyć sobie całego Topu:) ) i utwardzamy. (Lampa LED 6W 45s) i na koniec przemywamy oczywiście cleanerem, żeby pozbyć się lepkiej warstwy.

Dodatkowo testowałam, jak pyłek sprawdza się na innych kolorach i wygląda bardzo podobnie delikatnie widać (gdy nałożymy na przykład na jasny różowy) różową poświatę, a na ciemniejszych kolorach efekt jest bardziej grafitowy.


Mam nadzieję, że taki manicure przypadł wam do gustu swoją łatwością i z chęcią go odtworzycie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz